  • Data: 2010-01-31 15:35:09
    Temat: Re: Oferta pożyczki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę zaspałem... Zwykle w czasie snu budzę się co 80 minut (lub
    inaczej -- gdy na przykład choruję) a tu taki ZONK... Od pól do
    dziewiątej do teraz, do czwartej... :)

    "Valdi" hk3b03$o9l$...@n...interia.pl

    > Nie wiem i nie chcę wiedzieć.
    > Jesteś dla mnie zagadką (chorobową?), której
    > nie chcę rozwiązywać ani bardziej poznawać.

    Nie wiem, jakie będzie notowanie w totolotku i bardziej nie wiem, jakie będzie w
    multilotku.
    Jutro pojadę do Częstochowy a pojutrze bardziej pojadę do Lichenia. :)
    Zuzia biegała do sklepu a Ziutek bardziej biegał do szkoły.
    Dziś bardzo pojadę do galerii handlowej, aby bardziej spotka się z galeriankami.

    -=-

    Poznać można dogłębnie -- na przykład kobietę, za pomocą specjalnego zgłębnika.
    Można biegać szybo lub długo -- nie można bardzo biegać, chyba że bardzo długo lub
    bardzo szybko.

    Nie można pozna bardziej lub mniej bardzo. Nie można iść bardzo lub mniej bardzo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'