  • Data: 2011-02-05 15:33:04
    Temat: Re: Oj misie, BDI od 3 lat nie jest takim wskaznikiem wyprzedzajacym
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:iijgpa$rvd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > To dlaczego ten pusty pieniądz generuje wszędzie hossę, podaż, popyt i
    > obrót tylko nie tu?

    Bo to jest papierowa hossa. Na kontraktach. Ceny akcji rosną, tylko że
    transport surowców zamiera. Akcje rosną, bo nie ma co robić z tracącym
    wartość pieniądzem, a nie dlatego że zyski rosną.

    Inflacja jest wysoka. Wystarczy spojrzeć na ceny złota, żywności itp. Z
    mojego koszyka wzrosła cena paliwa o 45% (podwyżka ceny i niemożność
    odliczenia VAT), żywność o około 10-30% (cukier 3,5 a rok temu po 2,7),
    energia el. o 8%, ZUS o 6%.

    Inflacja w USA ruszy w górę. 2x2=4

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/