    From: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ojro.....
    Date: Mon, 2 Feb 2004 23:15:42 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@p50867923.dip.t-dialin.net

    "Rafał -moose- Wiernicki" <a...@i...pl> wrote in message
    news:bvlpjl$le3$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale pytam o to jak rokujecie w temacie ruchow eur/pln eur/usd w tym roku.

    stary, niestety taki madry sie jeszcze nie urodzil.
    gwarantuje Ci, ze znajda sie tacy ktorzy logicznymi argumentami beda Cie
    przekonywac, ze teraz to juz musi spasc skoro tak wzroslo, jak i inni ktorzy
    beda Ci wmawiac (rownie logicznymi), ze czeka nas 5.50 PLN za 1 euro.
    gdyby ktos byl pewny, powinien sobie kupic opcje z duzym lewarem i zarobic
    na tym ogromne pieniadze.
    niestety tacy "pewniacy" sa tylko jesli chodzi o Twoja (a nie swoja) kase.
    ja standardowo wychodze z zalozenia ze oszczedzam (a moze kiedys wezme
    kredyt) w walucie w jakiej zarabiam.
    techniczna analize/sugestie mojego doradcy (na hor. krotkim i srednim) moge
    Ci forwardnac jutro na priv, jesli sie przypomnisz rano:
    nelis (at) plusnet (kropa) pl
    dlugi horyzont i fundamenty moze tez gdzies znajde.
    problem polega na tym, ze sugestie i analizy sprawdzaja sie calkiem czesto.
    ale calkiem czesto nie.
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis