eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOkazało się, że Millennium ssieRe: Okaza?o si?, ?e Millennium ssie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews-fra1.dfn.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.freenet.de!amsnews01.chello
    .com!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: calcium300mg <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Okaza?o si?, ?e Millennium ssie
    Message-ID: <g...@4...com>
    References: <s...@h...org.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/32.564
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Date: Thu, 09 Jan 2003 20:34:33 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.27.48
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1042144473 62.179.27.48 (Thu, 09 Jan 2003 21:34:33 MET)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 09 Jan 2003 21:34:33 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221368
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 9 Jan 2003 20:14:54 +0000 (UTC), marg <m...@h...org.pl>
    wrote:

    >Witam.
    >Dowiedzia?em si? dzisiaj, ?e Millennium pobiera op?aty w wysoko?ci
    >bodaj?e 50 groszy za sprawdzenie stanu k?ta !!!

    Nie 50 groszy ale 50% stanu rachunku. Co gorsze jest to wymienione w
    cenniku i mają prawo do pobrania takiej opłaty. Szczegóły w artykule w
    Rzeczpospolitej:
    "Mówi wzburzony czytelnik który dzisiaj po południu zadzwonił do
    naszej redakcji: - Czekałem na przelew należności za właśnie sprzedaną
    nieruchomość wraz ze sporą działką - raptem 850 tys. złotych.
    Pieniądze miały być już rano, więc kiedy zdenerwowany ciągłym
    sprawdzaniem przez telefon stanu konta wybrałem się do oddziału Banku
    Millennium, jakaż była moja radość, gdy okazało się że wreszcie
    pieniądze dotarły. Zapytałem się o stan konta, urzędniczka w banku
    zapisała mi kwotę. Chciałem od razu przeleć pieniądze na rachunek w
    innym banku, wypełniłem przelew - i nagle okazało się, że nie ma
    takiej kwoty na moim rachunku! Zapytałem raz jeszcze o stan konta: -
    przed momentem było 850 tys, pobraliśmy prowizję za sprawdzenie stanu
    konta i zostało 425, teraz zapytał pan drugi raz więcj jest już tylko
    212,5 tys. - odpowiedziała spokojne ta sama urzędniczka. Kiedy
    zdenerwowany poprosiłem o rozmowe z dyrektorem oddziału, i zapytałem
    go, ile mam w końcu pieniędzy na rachunku, ten coś posprawdzał w
    komputerze i powiedział: 106 250 zł."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1