    From: "Dave" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Okradli BANK !!!
    Date: Fri, 14 Oct 2005 10:03:56 +0200

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dino34$c4i$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No nie, z opisu nie wynika, żeby to było profesjonalne włamanie - to była
    > raczej kradzież. Więcj nie okradli banku, a okradli kilka osób, mającyh w

    no bez przesady bank nie trzyma pieniedzy banku ale pieniadze klientow wiec
    tylko takie moga zostac skradzione. Zakladajac ze klienci ci moga odwolac
    sie za nieuprawnione transakcje to bank poniesie koszty finansowe z wlasnych
    srodkow wiec on na tym straci

    > nim konta, które nie zachowały ostrożności i dały sobie wyciągnąć dane
    > dostępowe.

    no wlasnie czy nie zachowaly ostroznosci ? Czy moze bank nie zabezpieczyl
    lacza tak aby uniemozliwic ich wykradzenie ?

    > Swoją drogą, ciekawe jaki to bank pozwala na dokonanie przelewu na dowolne
    > konto bez posiadania haseł jednorazowych/tokena?

    z tego co wiem to co najmniej jeden bank na to pozwala - ja wiem np. o ING.

    D.