eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOkradziony!!! POMOCYRe: Okradziony!!! POMOCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Okradziony!!! POMOCY
    Date: Thu, 12 Feb 2009 21:02:53 +0400
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <gn1ju9$bid$1@news.interia.pl>
    References: <gmuioo$2ha$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.112.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1234457353 11853 94.43.112.207 (12 Feb 2009 16:49:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Feb 2009 16:49:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    In-Reply-To: <gmuioo$2ha$1@news.onet.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:474382
    [ ukryj nagłówki ]



    "Grzegorz" <g...@o...pl> wrote in message
    news:gmuioo$2ha$1@news.onet.pl...
    > Przedstawie temat, zostałem okradziony w pociągu PKP na tzw. śpiocha,
    > faktem jest że przysiadła się grupka, ale jak pamiętam kilka stacji dalej
    > wysiedli i powiedzieli nawet "miłej podróży". Obudził mnie konduktor
    > kontrolujący bilety.
    > Skradziono mi dokumenty, portfel i tel. kom. w portfelu były zwykłe karty
    > bankomatowe (debetowe), SEDNO sprawy, zanim udało się zablokować karty,
    > złodzieje wyczyścili moje konto i konto mojego szefa (miałem też kartę
    > służbową) do limitów dziennych, zgłosiłem okradzenie na Policje i do
    > banku, ten jednak uporczywie twierdzi że musiałem gdzieś mieś mieć
    > zapisane kody pin do kart i tylko dlatego możliwe było pobranie gotówki w
    > bankomacie, (pomimo moich zapewnień że PINy były tylko w mojej głowie)
    > gdyby to chodziło tylko o moją kasę, pewnie bym odpuścił, ale księgowa w
    > firmie mówi że muszę to wyjaśnić, a wg. opinii banku zaniedbałem ochronę
    > kodu PIN i Ona (księgowa) traktuje to jako pobranie zaliczki w bankomacie.
    > Może kto śmiał podobny problem i poradzi jak wygrać tę prawe z bankiem.
    > jakie procedury umożliwią mi odzyskanie pieniędzy, bo szczerze wątpię w
    > skuteczność Policji.


    Jesteś PEWIEN, że wypłata nastąpiła w bankomacie, a nie w okienku? Np. w
    okienku pocztowym, które rozlicza transakcje jako wypłata gotówki (a jak się
    ma znajomą, to można autoryzować podpisem)?

    Dowiedz się w banku konkretnie w którym bankomacie nastąpiła wypłata.
    Czasami to nawet widać w systemie transakcyjnym / na wyciągu.

    Pozdr,.
    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1