  • Data: 2003-07-02 19:42:50
    Temat: Re: Olewka w Lukas banku
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kozlowski wrote:

    > ogolnie nie mam zlych doswiadczen jesli chodzi o Lukasa,
    > ale pomalu zaczynam twierdzic ze nadaje sie on jako konto rezerwowe do
    > innego konta np. mbanku
    >
    > pozdro
    > SirmarK

    Ja wlasnie do takich celow go uzywalem - zeby wyplacac wieksze kwoty
    (nota bene po 5zl za wyplate w oddziale - chyba troche drogo - bylem
    dzis w BZWBK i tam za to samo zycza sobie 1zl) i miec podwojony limit
    wyplat z bankomatu dzieki posiadaniu VE z mBank i Lukas, no i w razie
    problemow z karta z mBank. Po tej historii po prostu zmieniam sobie to
    rezerwowe konto na inny bank, i Tobie doradzam to samo :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek