    From: "Misiek" <g...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Onlajnowosc Sezamu
    Date: 14 May 2004 11:48:02 +0200

    Eee, chłopaki - nie jest tak źle.

    Mam konto w Banku Ochrony Środowiska - takie dodatkowe, do wypłat z bankomatów
    (z wszystkich jest bezpłatnie). Tu są dopiero jaja - bankomat widzi saldo konta
    z godz. 14-tej dnia poprzedniego, dostępu przez WWW nie ma, jest przez telefon -
    ale system widzi stan konta z obciążeniami ZAKSIĘGOWANYMI (a nie
    zablokowanymi) - więc jeśli wezmę w jakims bankomacie np. 50zł, to póki nie
    zostanie to przez bank zaksięgowane (zwykle po paru dniach) telesystem
    twierdzi, że ta kasa jest dostępna.
    Sporządziłem sobie karteczkę na której zapisuję ile przelałem do BOŚia i ile
    wyciągnąłem w bankomacie - tylko po tym mozna się zorientować ile tam aktualnie
    jest...

    Więc nie narzekajcie tak na Sez@ma :))

    Pozdr.
    Michał