  • Data: 2007-05-10 07:54:20
    Temat: Re: Open Finance
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Wiekszosc tych druczków bankowych mozna sciagnac z www i wydrukowac samemu.
    Natomiast to, ze banki upieraja sie przy swoich drukach zaswiadczen, a nie ma
    jakiegos wspólnego druku od konkretnego
    posrednika finansowego, to glupota.
    Zdarza sie, ze "rozsadny" bank przyjmie przez posrednika zaswiadczenie na druku
    innego banku, ale to rzadkosc.
    W sumie mamy szczescie, ze posrednicy moga zgodnosc z oryginalem kserokopii dla banku
    poswiadczac...
    JaC