  • Data: 2010-06-18 19:42:25
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c1bbc71$0$17099$65785112@news.neostrada.pl...

    > Krew mnie dziś zalewa składałem w tej samej tytułowej kwestii 4
    > reklamacje-zero odzewu,w końcu jest odpowiedź z of i co mi napisali:
    >
    > "potwierdzenia są generowane automatycznie przez system i jeżeli jest
    > ponownie generowane to w tym momencie system generuje saldo na dzień
    > aktualny. W potwierdzeniu oczywiście zawarta jest data otwarcia lokaty,
    > także wszystko jest poprawnie wygenerowane."

    Informujemy, że środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie. Twoja
    lokata o parametrach:

    Nazwa lokaty: Lokata optymalna
    Nr lokaty: WWW\10XXXXX
    Nr wniosku: 20XXXX
    Oprocentowanie:5%
    Okres: 3 miesięcy
    Data założenia: 2010-06-03
    Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 10148.99 PLN

    UWAGA: Pytanie za 100 punktów: Jaka jest początkowa kwota lokaty??????

    Nadmieniam, ze w potwierdzeniu NIE MA żadnej daty wygenerowania
    potwierdzenia, ani daty na jaką jest aktualna ta kwota lokaty.
    To potwierdzenie jest gówno warte.

    Wywierciłem im dziure w brzuchu i przysłali mi inne potwierdzenia do dwóch
    lokat, ale nie wiem jak będzie następnym razem.
    Jak mnie wQrwią, to nie będzie następnego razu.

    wiatrak