  • Data: 2010-06-19 12:08:09
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiatrak wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Mam taką wadę, że czasami wbrew zdrowemu rozsądkowi "na złość mamie odmrażam
    > sobie uszy".
    > Wiem , ze to nierozsądne, ale tak mam. Da się z tym żyć.

    Lepiej już doprowadzić do wrzenia (kogoś innego) :-)
    Ja bym raczej wiercił im dziurę w brzuchu do skutku - to co dostałeś
    jest potwierdzeniem aktualnego stanu środków na koncie lokaty, ale nie
    potwierdzeniem założenia lokaty - właśnie z tego względu, że nie podaje
    kwoty początkowej. Skoro się zobowiązali dostarczyć potwierdzenie
    założenia lokaty - kwota początkowa musi być, co najwyżej powinni
    zmienić system tak, aby była podana, ale to ich problem :-)

    Pozdr.

    witrak()