eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpen jest do odlania.Re: Open jest do odlania.
  • Data: 2010-12-27 21:59:19
    Temat: Re: Open jest do odlania.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Regand" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d18d891$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Ale jeżeli lokata jest do dziś, to dlaczego przetrzymuja kasę o dzień
    >> dłuzej. Co innego gdyby wysłali dziś ostania sesją i mój bank nie
    >> zdążyłby jej zaksięgować. Ale oni otwarcie mówią, ze przetrzymuja moje
    >> pieniądze, bo taki maja kaprys.
    >
    > Ooo, kolejny co podpisuje cokolwiek mu sie pod nos podstawi a potem
    > marudzi, ze go oszukali ;)

    Opowiem Ci pewną historię.
    Zadzwoniłem kiedyś do Opena z zapytaniem dlaczego nie przysyłają
    papierowych potwierdzeń lokat, (dawniej takie papierowe zamawiałem) albo
    przysyłaja je bardzo późno, nawet juz po zakończeniu lokaty. Powołałem się
    na regulamin:
    http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_otwi
    erania_terminowych_lokat_oszczednosciowych_droga_ele
    ktroniczna.pdf

    "3. Klient ma możliwość zamówienia potwierdzenia założenia Lokaty w formie
    papierowej poprzez stronę openonline.pl lub poprzez złożenie dyspozycji
    telefonicznej. "

    Wiesz co mi odpowiedział konsultant? Że tam jest napisane, ze klient ma
    prawo zamówić, ale nie jest napisane, ze musi dostać, i kiedy ma dostać. Po
    czym odłożytł słuchawkę.

    Jednym słowem zapisy regulaminu są tak sformułowane, ze klientowi należy się
    g......... Klient ma tylko obowiązki, a tylko bank ma prawa.



    wiatrak



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1