eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpen jest do odlania.Re: Open jest do odlania.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Open jest do odlania.
    Date: Mon, 27 Dec 2010 22:59:19 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 35
    Message-ID: <ifb27o$vqo$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ifaklq$pro$1@node1.news.atman.pl> <ifakng$cis$1@news.onet.pl>
    <ifal02$pts$1@node1.news.atman.pl>
    <4d18d891$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1293487161 32600 84.10.162.150 (27 Dec 2010 21:59:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Dec 2010 21:59:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 101227-1, 2010-12-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543240
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Regand" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d18d891$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Ale jeżeli lokata jest do dziś, to dlaczego przetrzymuja kasę o dzień
    >> dłuzej. Co innego gdyby wysłali dziś ostania sesją i mój bank nie
    >> zdążyłby jej zaksięgować. Ale oni otwarcie mówią, ze przetrzymuja moje
    >> pieniądze, bo taki maja kaprys.
    >
    > Ooo, kolejny co podpisuje cokolwiek mu sie pod nos podstawi a potem
    > marudzi, ze go oszukali ;)

    Opowiem Ci pewną historię.
    Zadzwoniłem kiedyś do Opena z zapytaniem dlaczego nie przysyłają
    papierowych potwierdzeń lokat, (dawniej takie papierowe zamawiałem) albo
    przysyłaja je bardzo późno, nawet juz po zakończeniu lokaty. Powołałem się
    na regulamin:
    http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_otwi
    erania_terminowych_lokat_oszczednosciowych_droga_ele
    ktroniczna.pdf

    "3. Klient ma możliwość zamówienia potwierdzenia założenia Lokaty w formie
    papierowej poprzez stronę openonline.pl lub poprzez złożenie dyspozycji
    telefonicznej. "

    Wiesz co mi odpowiedział konsultant? Że tam jest napisane, ze klient ma
    prawo zamówić, ale nie jest napisane, ze musi dostać, i kiedy ma dostać. Po
    czym odłożytł słuchawkę.

    Jednym słowem zapisy regulaminu są tak sformułowane, ze klientowi należy się
    g......... Klient ma tylko obowiązki, a tylko bank ma prawa.



    wiatrak



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1