  • Data: 2010-12-28 19:49:08
    Temat: Re: Open jest do odlania - c.d.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message
    news:4d1a299a$0$2494$65785112@news.neostrada.pl...

    > Primo: skąd w ogóle pomysł, że wiedziałem? Secundo: czytałeś regulamin OF,
    > jakoś będziesz musiał przeżyć bez tych dodatkowych 2.49 (w najlepszym
    > razie). Ja bym się pewnie upił z rozpaczy.

    Tu nie chodzi o 1zl, ale o zasade, ze nie beda z kogos robic durnia; takie
    banaly, ze lokata konczy sie dzien pozniej to moga sobie wmawiac emerytom z
    zielonego Getina (ale zapewniam, ze tam jakos konczy sie wszystko na czas
    zgodnie z regulami bankowosci). Nie wiem czy wiesz lokaty bywaja nawet
    jednodniowe, ale nigoko nie upowaznia to do planowanych opoznien. Potrafie
    zrozumiec problemy techniczne, ktore moga dopasc kazdy bank, natomiast nie
    akceptuje przekretu robionego z rozmyslem, ktory jest celowy i zaplanowany.
    Wiekszosc bankow ma podane godziny wysylki na okreslone sesje elixir i
    jezeli jest brak przeszkod technicznych, to zlecane przelewy wykonuje
    zgodnie z tymi regulami, ale kazdy bank ma tez w regulaminie wpisany termin
    2-3 dniowy na realizacje takich przelewow. Zapis regulaminu jest na wypadek
    nieprzewidywalnych okolicznosci a nie regula dla dokonywania rozliczen i
    obslugi klientow.