  • Data: 2010-08-30 20:42:44
    Temat: Re: Open - przerwa na konserwację
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    kjonca <k...@g...com> writes:

    > No i wygląda, na to, że po przerwie można mieć kisa z MC a nie visy.
    > Aż mnie korci, żeby wysłać wniosek :)

    Wysłałem. Oddzwonili, wszsytko było pięknie, limit chcieli mi dać 12
    (słownie: dwanaście) razy większy niż chciałem.
    Aż nagle okazało się, że juz kisa mam (Visę)i to panią zawiesiło, bo
    można mieć (podobno tylko jedną kartę u nich) Ma
    wyjaśniać (bo wie pan dopiero dziś te masterkardy weszły, bo kończymy
    współpracę z VISA). I zobaczymy co się z tego rozwinie ...
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.