  • Data: 2010-12-28 11:39:15
    Temat: Re: Openonline-zlodzieje!!!
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Gru, 11:03, "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    wrote:

    > A w OF pieni dze zamra aj nie przed, ale po terminie lokaty :)
    > Moim zdaniem, powinni podawa inne odsetki, uwzgl dniaj ce 1 dzie
    > w zamra arce.

    Ostatnio korzystałem z lokat w GO i w systemie ich wyglądało to tak,
    że za ostatni dzień nie naliczyli odsetek, ale kwota która do mnie
    wróciła odsetki za ten jeden dzień zawierała, więc się temu nie
    przyglądałem. Czy poza nazywaniem kogoś "złodziejem" ktoś sprawdził
    jak się ma kwota powrotna do tych teorii o kradzieży?