  • 1. Data: 2002-01-16 11:34:52
    Temat: Re: Opinia o Lukas E-Konto Pro
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > free. No i znalazłem oferte Lukas E-konto Pro, co prawda opłata za
    > utrzymianie konta 7 zł (mozna również skorzystać z opcji E-konto jest
    > taniej ale o mniejszy limit mozna sie wtedy ubiegać) ale wszystko
    > reszte za free. Założenie konta no problem, dostałem token, karte. I
    > byłoby w porządku, ale system internetowy to chyba jakiś niewypał, to
    > nie to co w Inteligo. Otóż wypłaty w bankomacie są księgowane w
    > okresie 3 dni, a transakcje kartą  7 dni.

    Czy chodzi o kartę kredytową czy debetową ?

    > Co prawda po zalogowaniu
    > saldo rachunku jest oczywiście dostępne, ale nieaktualne. Jeśli ktoś
    > robi mnówtwo transakcji kartą, a do tego pobiera często gotówkę w
    > bankomacie, nie wie ile w rzeczywistości posiada jeszcze na gotówki na
    > koncie.

    A może aktualne dane podadzą na 0-800 ? Reklamują się, że dostęp do Lukas
    Linii jest 24h.

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-02-12 19:20:40
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Jan 2002 12:34:52 +0100, <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy chodzi o kartę kredytową czy debetową ?

    Ja karty debetowej nie posiadam, można się o nią ubiegać przedkładając
    wniosek o zarobkach, musi to być kwota 1200 zł netto, aby dostać Vise
    Classic. Chodzi mi o karte Visa Elektron którą się dostaje na poczatku
    przy zakladaniu konta.

    > A może aktualne dane podadzą na 0-800 ? Reklamują się, że dostęp do Lukas
    >Linii jest 24h.

    Szczerze powiem że niewiem czy na 0800 jest zupełnie aktualna
    informacja o rzeczywistym stanie rachunku, nie sprawdzalem, jestem
    przyzwyczajony, ze w Inteligo widzę AKTUALNE saldo na ekranie za
    kazdym razem jesli tylko mam na to ochote, a nie korzystam od razu z
    telefonu.