    From: "janke" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłacalność użytkowania KK
    Date: Mon, 1 Mar 2004 02:46:06 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@c76-253.icpnet.pl

    Leon:
    > Co tu liczyc ja i tak zawsze po tylku dostaje :)
    > Ktos musi zarobic aby ktos inny mogl miec wiecej niz moze sobie
    pozwolic...

    pewnie tez prawda :)

    kiedys, pamietam fajnie bylo miec KK i ror w internetowym....
    symulacja [w odniesieniu do "kiedys"]:
    -masz KK z okresem 51dni
    -rachunek w mBanku z poczatku samego, wg reklam na posterach 15,7%
    -lub r-k w dawnym LG Petro 16,3% (na netkombie tyle bylo kiedy je
    otworzylem, lub nawet 16,7 a 16,3 to netKonto...)
    -placisz za cala rodzine i znajomych w sklepach karta, oni oddaja ci
    gotowke (w tamtym czasie mialem w BZ kk z limitem 1500pln, czyli jedna
    lodowka czy pralka kupiona przez "ciocie/mame/kuzyna")

    placisz za "ciocie" karta, "ciocia" daje Ci got.
    got. niesiesz do LG Petro czy mBanku.
    KK splacasz po 50 czy dajmy na to 30 dniach od zakupu, got. przez ten czas
    "procentowala" sobie

    wykorzystujac caly lub prawie caly (jak najwieksza czesc) limit KK przy
    oprocentowaniu 15 - 17% na ror szybko sie karta zwracala, nieprawdaz? i
    jeszcze mozna bylo zyski wypracowac :)))

    a w LG jescze mozna bylo maly akcelerator zrobic - karta ME miala limit
    5000, wyplacales z bankomatu i biegles do kasy wplacic. na rachunku
    wyplacone 5kpln bylo jako srodki zablokowane nawet do 3-5 dni (zalezalo od
    "ukladu weekendowego"), przy czym przez czas blokady srodki byly
    oprocentowane.
    pamietam, ze bawiac sie w ten sposob uzyskiwalem nawet saldo 20000 z
    wyplacanych i wplacanych w kolko jednych 5000.
    oczywiscie dostepnych bylo 5k, ale z zablokowanymi 15k bylo juz 20k
    podlegajacych oprocentowaniu :)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke