    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłacanie rachunków - gdzie najlepiej?
    Date: Tue, 10 Jun 2003 00:37:37 +0200

    news:56ff.00000b26.3ee4ba4c@newsgate.onet.pl...
    > Kusi mnie zachęcenie do skorzystania z VW Bank, ale moja mama jest bardzo
    > "partiotyczna" i na taką niemiecką nazwę dostała by wstrętu.

    Chyba nie do konca taka patriotyczna, bo w koncu Lukas to Francuzi, a nazwa
    tez raczej kojarzy sie z producentem Gwiezdnych Wojen, ktory bynajmniej
    Polakiem nie jest. Jezeli chodzi o to, zeby miec konto w polskim banku, to
    chyba jakis spoldzielczy pozostaje, no i jakis SKOK (podobno jest jakis SKOK
    zwiazany z narodowa rozglosnia z Torunia) :-)

    Natomiast na powaznie VWBank z plus kontem wydaje sie byc idealnym
    rachunkiem dla Twojej Mamy - zero za prowadzenie, zero za przelew, darmowy
    dostep telefoniczny na 0800. Podobnie jest z kontem lokacyjnym w rownie obco
    brzmiacym Rajfajzen Banku (nawet nie wiem jak to sie pisze), ale tutaj
    telefon na 08011xxxxx.

    Pozdrawiam, Grzegorz