eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata w mbanku za wyciągnięcie kasy z bankomatu w NorwegiiRe: Opłata w mbanku za wyciągnięcie kasy z bankomatu w Norwegii
  • Data: 2007-05-02 14:55:18
    Temat: Re: Opłata w mbanku za wyciągnięcie kasy z bankomatu w Norwegii
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnf3h3l9.emf.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > Naprawdę? Uff, dobrze wiedzieć, jeszcze nie wziąłem od nich karty :) Tak
    Zapomnialem dodac, ze w regulaminie kk tak maja napisane a nie debetowki
    (jak jest przy debetowce nie wiem) ale zacytowalem tylko dla przykladu, ze
    cos takiego jak XXX->USD->EUR->PLN istnieje. I to dla karty MaserCard.
    Kiedys swiat byl prostszy Visa=dolar, MasterCard=euro, a teraz to i
    Visa=euro i MasterCard=dolar i wszelkie mozliwe kombinacje ;)

    --
    ~yasiek