    Date: Tue, 11 Oct 2022 11:39:30 +0200
    Subject: Re: Opłata za autostrady
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    > Hmm, ciekawa koncepcja, "online, ale nie pokazywać klientowi".
    > Nie należy to do rzeczy niemożliwych, że aż zacytuję: "Changing plans during the
    mission? Dangerous and stupid... I like it!".

    > Ale raczej jak offline to offline.
    > Ciekawe czy w takiej bramce pójdzie karta online-only?

    Nie wiem nie próbowałem.
    Placiłem tylko tym aliorem i eurową BNP.

    > To w jakiejś dziurze było?
    > Pewnie skąpia na starlinka.
    > Albo jak się trafi karta online-only to jest: "pani kierowniczko, pani przerwie
    rozmowę, przyszedł ten pan z kartą!" ;>

    To wtedy coś muszą wymyślić, ja najczęciej podaję inną kartę,
    ale czasem nie pomaga.

    > A gotówką można jakby co?

    Tak.
    To akurat we Włoszech, ale w jednej włoskiej bramce
    miałem blokadę online na karcie a tam nie.
    Jak siedzi ludzik, to zazwyczaj przyjmuje gotówkę.
    Gorzej jak są takie bezobsługowe bramki, że tylko
    karta albo gotówka albo odczyt tablic - karta nie idzie żadna, gotówka
    też nie,
    a kolejka za tobą trąbi.