  • Data: 2004-08-28 16:47:46
    Temat: Re: Opłata za list polecony
    Od: "Delfin Oum" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości news:cgqc87

    > Nie ma takiego przepisu. Mozna próbować podważyć taką opłatę na
    > podstawie przepisów o niedozwolonych postanowieniach umownych
    > (art.385[1] kodeksu cywilnego).

    Dziękuję za odpowiedź.
    Wynika z tego że bank może sobie naliczać dowolne kwoty...
    W mojej umowie kredytowej z bankiem nie znalazłem żadnego zapisu
    określającego wysokość opłat za takie rzeczy jak pisemne ponaglenia. Jest
    tylko wzmianka, że mają coś tam napisane na ten temat w swoim wewnętrznym
    regulaminie, który jednak nie został dołączony do umowy ani nawet
    przedstawiony przed podpisaniem przeze mnie umowy.

    --
    Forged