eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylkoRe: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
  • Data: 2009-12-16 13:24:47
    Temat: Re: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-12-15 11:32, Robert wrote:
    ...
    >
    > Druga sprawa. Czy bank może pobierać opłatę za monit telefoniczny, w
    > przypadku gdy rozmowa nie doszła do skutku? Czy skutek takiej rozmowy
    > nie zachodzi dopiero gdy klient zostanie poinformowany o tym, że zalega
    > oraz jaka jest wielkość tego zadłużenia? (czy pobierana opłata jest
    > słuszna w sytuacji, gdy klient nie chciał/nie mógł odebrać telefonu).

    Ja kiedyż skutecznie reklamowałem taki przypadek w CITI - naliczyli
    opłatę, choć nie telefonowali. Zacząłem od pytania "za co jest to
    naliczenie" a gdy powiedzieli, że za usługę powiadomienia, to
    postawiłem zarzut o pobraniu opłaty za niewykonaną usługę.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1