eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylkoRe: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
  • Data: 2009-12-16 13:30:50
    Temat: Re: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Dec 16, 2:24 pm, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > On 2009-12-15 11:32, Robert wrote:
    > ...
    >
    >
    >
    > > Druga sprawa. Czy bank może pobierać opłatę za monit telefoniczny, w
    > > przypadku gdy rozmowa nie doszła do skutku? Czy skutek takiej rozmowy
    > > nie zachodzi dopiero gdy klient zostanie poinformowany o tym, że zalega
    > > oraz jaka jest wielkość tego zadłużenia? (czy pobierana opłata jest
    > > słuszna w sytuacji, gdy klient nie chciał/nie mógł odebrać telefonu).
    >
    > Ja kiedyż skutecznie reklamowałem taki przypadek w CITI - naliczyli
    > opłatę, choć nie telefonowali. Zacząłem od pytania "za co jest to
    > naliczenie" a gdy powiedzieli, że za usługę powiadomienia, to
    > postawiłem zarzut o pobraniu opłaty za niewykonaną usługę.
    >
    > witrak()

    Citi i Raiff to dwa banki, w ktorych kiedys UOKiK zakwestionowal ta
    oplate. Citi polegl na etapie decyzji prezesa UOKiK, raiff poszedl do
    SOKiK i przegral. Pozniej ktos pozwal za to GE, ale GE wygralo i w
    SOKiK, i w apelacji :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1