eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOplata za rozpatrzenie wniosku.Re: Oplata za rozpatrzenie wniosku.
  • Data: 2003-04-15 17:50:43
    Temat: Re: Oplata za rozpatrzenie wniosku.
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Witam

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:CnXma.49168$UR.407547@news.chello.at...

    > Pytanie, czy byla tam taka informacja. bardzo czesto banki umieszczaja
    takie informacje
    > wylacznie w TOiP, a pracownik nie informuje przy skladaniu wniosku o
    oplatach.

    Racja.
    Ale nigdy nie wierze w zapewnienia sprzedawcy (pracownik banku to jest
    sprzedawca).
    Jemu zalezy na sprzedaniu towaru, uslugi (pozyczki czy kredytu) a nie na
    _pelnym_
    informowaniu klienta.
    Chyba, ze mozna wziac jakis dokument potwierdzajacy lub jest to rozmowa
    telefoniczna nagrywana
    przez bank (wtedy jest nazwisko pracownika i data, godzina nagrania) wiec sa
    podstawy
    do reklamacji. A jak ktos cos powie w okienku to jak to potem udowodnic?
    Chyba, ze sie
    nosi ze soba dyktafon;)

    Plus trzeba pamietac, ze glownym celem dzialania banku jest zysk. A te
    wszystkie wypowiedzi
    o "dobru klienta, relizacji jego potrzeb itp." uznaje za nic nie znaczacy
    blekot marketingowy.
    Jak na razie wychodze na tym dobrze.

    Pozdrawiam

    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1