  • Data: 2003-12-09 22:06:18
    Temat: Re: Oplaty dla zwykle e-konta w Lukasie
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:h3hctv4m3njd21u2r8ni0h3jh6p6gqnobs@4ax.com...

    > będą. Właśnie rozmawiałem z l-linką.

    Kurcze dobrze wiedzieć. W listopadzie straciła ważność moja VC a nowej
    kazałem nie wyrabiać to pan na infolini przez 2 minuty namawiał mnie żeby
    jednak nie rezygnować, że to tylko 10 zł za kartę i może się przydać
    dodatkowa karta. A tu teraz takie kwiatki, dobrze że się nie dałem namówić.

    --
    Damian_P