    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłaty za KK w Multibanku
    Date: Thu, 6 Dec 2007 14:38:01 +0100

    Witam.

    > Wyrabia nawyk płacenia kartą kiedy tylko można żeby na pewno wyrobić
    normę.

    No, to tego karta chyba służy???
    Co prawda jak mam do zapłacenia 1,50 za bułki, to wolę zapłacić gotówką, ale
    gdybym miał zapłacić 15PLN, to tak czy inaczej zapłacę kartą...

    > Przyciąga nowych klientów - o jak łatwo mogę mieć kartę za darmo.

    Czyżby wciąz patrzyli na ilość a nie jakość?

    > 10 transakcji miesięcznie to wcale nie tak mało.

    Bo ja wiem?
    Ale w takim razie logiczniejsze jest patrzenie na obrót...

    > Potencjalnie może im wzrosnąć obrót bo ludzie, którzy płacili
    > dotąd za benzynę i duże zakupy zaczną częściej wyciągać kartę z
    > portfela. Tak dla zasada, po co przepłacać za kartę.

    A kto dziś przepłaca za zwykłą kartę??? Generalnie kosztują one 0PLN...
    Nie mówiąc o tym, że jeśli już sie ją ma, to płacić warto...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy