  • Data: 2007-03-24 14:46:06
    Temat: Re: Opłaty za zakup jednostek w FI (mbank)
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> szukaj wiadomości tego autora

    *r...@a...net.pl* wrote:

    > W ciągu ostatnich 12 miesięcy Arka ledwo łapie się na pierwszą pietnastkę.

    http://www.fundi.pl/index.php?action=notowania&order
    =aq_1y&order_dir=desc.
    jest na 13. miejscu.

    > I również była najgorsza spośród moich aktualnym fundów. I to nie uwzględniając
    > prowizji przy zakupie.

    Jeżeli Twój najgorszy fundusz wygenerował w ciągu roku 46,09% zysku, to wypada
    mi tylko pogratulować doboru portfela :)

    > Trzymam ją tylko dlatego, że nie chce mi się iść do oddziału :).

    Nie możez zamknąć przez internet?

    > Arka już od jakiegoś czasu jest średniakiem,

    Ja wiem, czy średniakiem? Jest 13. na 39 funduszy rejestrowanym na fundi.pl.
    (właściwie to nawet nie wiem ile jest FA na polskim rynku).

    <>