  • Data: 2007-03-24 15:17:01
    Temat: Re: Opłaty za zakup jednostek w FI (mbank)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 24 Mar 2007 14:46:06 +0000 (UTC), w
    <s...@Y...Do.Not.Exist.Go.Aw
    ay>, piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> napisał(-a):

    > http://www.fundi.pl/index.php?action=notowania&order
    =aq_1y&order_dir=desc.
    > jest na 13. miejscu.

    Tabela pewnie nie uwzględnia prowizji przy zakupie, zresztą przy sprzedaży też
    coś trzeba zostawić (zależy jak długo trzymało się jednostki).

    > Jeżeli Twój najgorszy fundusz wygenerował w ciągu roku 46,09% zysku, to wypada
    > mi tylko pogratulować doboru portfela :)

    W ciągu roku zmieniałem fundy, miałem i jednostki które pewnie nie miały takich
    wyników, przynajmniej w długim terminie.

    > Nie możez zamknąć przez internet?

    Nie mam konta, nie mam karty = nie mam dostępu.

    > Ja wiem, czy średniakiem? Jest 13. na 39 funduszy rejestrowanym na fundi.pl.
    > (właściwie to nawet nie wiem ile jest FA na polskim rynku).

    Po doliczeniu prowizji nie będzie to tak różowo.