  • Data: 2002-10-21 06:02:48
    Temat: Re: Oprocentowanie
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:3e6a.00001c6a.3db329c3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > No tak! Przecież pytałeś czy G, to i odpowiedziałam, że tak (tyle, że
    > po francuskiemu)
    To przepraszam, bo nie znam raczej francuskiego i wydawalo mi sie, ze w:
    > Qui Monsieur ;-)
    nie ma "tak"; jakby było "Oui" to co innego, ale nie znam się ;P

    > Ja wybrałam GTFI, bo mi się nie chciało ruszać sprzed klawiatury ;-)
    A ja UniKoronę, na szczęście telefon jest niedaleko klawiatury, a jednostki
    kupiłem przelewem z mBanku.

    > A już gdzieś wychodzić (nie daj Boże do banku!) to prawie herezja
    No pewnie że tak ;-))

    > Było czytać dokładnie?
    Starałem się, ale jak zwykle przedobrzyłem...

    > Ps.Biedna klawiatura!
    Odpoczęła sobie przez noc.