  • Data: 2002-07-03 14:45:11
    Temat: Re: Oprocentowanie 0% na K24 w BZWBK
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NajwyraŸniej obawiajš się, że 1%x0.00zł to więcej niż 0. W sumie w tym
    > banku taka obawa mnie zupełnie nie dziwi.

    A mnie to zupelnie nie dziwi bo jest to calkowicie normalne. Zauwazmy, ze w
    przypadku salda ujemnego oprocentowanie tez jest inne i niestety duzo wyzsze.
    Poza tym banki coraz czesciej oferuja produkty, w ktorych oprocentowanie jest
    tym wyzsze im wieksze sa zgromadzone srodki na koncie i pewnie w tym przypadku
    jest identycznie, ot cala filozofia...