  • Data: 2008-10-22 20:37:13
    Temat: Re: Oprocentowanie KK
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To fakt ale... na Citi BP mam jakos duzo punktow i nie bardzo jest je na
    > co wymienic...
    mam już chyba naście tys. punktów, ale na razie "cieszy" mnie ich
    zbieranie, natomiast punkty z allekarty (payback) idą na doładowania
    komórki ;-)

    > Ja nadal czekam na jakas fajna karte partnerska w systemie MC
    > (oczywiscie w sensownym banku) i cos niestety nie moge sie doczekac. Na
    > MC jakiego mam w Millenium wylrecilem limit zwalniajacy z oplaty i karta
    > bedzie lezala do maja nieuzywana. A pozniej albo bede krecil limit
    > ponownie albo ja zamienie na cos innego. Motywacji do jej uzywania
    > faktycznie nie ma.
    cieniutko z co-brandami z MC, mam MC Paypass z wubeku, ale sporadycznie
    korzystam, na początku bawiłem się w transakcje bezdotykowe, ale już
    mnie to nie bawi...z tej karty korzystałem za granicą, bo lepiej
    wychodziłem na przewalutowaniu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS