  • Data: 2004-12-06 10:35:00
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cp1ain$shq$1@news.onet.pl...

    > Acha - czyli jest tak jak myslałam. Nie wiesz jak wygląda mRada od środka,
    > ale "wiesz" że to cyrk. "Wiesz" również jaki jest (a według Ciebie nie
    > jest)
    > wpływ rady na decyzje. Coś jeszcze "wiesz" ? Podziel się :-)

    Widze, ze przyjelas strategie wykpiwania kazdego zdania. Dosc czeste jak juz
    braknie argumentow... Nie wiem czy wdzisz, ze piszesz nie na temat...
    Ale jak juz nie na temat, to nie na temat...niejaka Glenn, mRadna mi
    napisala w tym watku. Pozwolisz, ze zacytuje:

    > - nie jestes tez dlatego, zeby wplywac na obraz mBanku, bo jestes duza
    > dziewczynka i nieglupia, i wiesz, ze opinia mRadnego sie nie liczy wcale,
    > wcale

    Pelna zgoda ;-)

    Jak bedziesz sie w stanie zdobyc chociaz na odrobine konsekwecji,
    przynajmniej tyle, zeby w jednym watku nie wyglaszac, ze trzech sprzecznych
    to wroc....

    > Skoro oceniasz motywacje innych, to musisz być przygotowany, że też
    > zostaniesz podsumowany :-)

    > Jacy mRadni "rozkręcali" coś w sprawie Goldów? Masz bujną wyobraźnię, albo
    > znowu "wiesz".

    A znajdz sobie na forum mBanku.... Ja naprawde nie prowadze szczegolowej
    kroniki co wiekszych wygluwow mBanku i cial zaleznych. Doktor Wojciech jakas
    ksiazke ostatnio pisze (???), reklamuje (???) moze tam bedzie...
    Tez bylem zaszokowany, ze trzeba takie gowna wywlekac na swiatlo publiczne,
    zmaiast zalatwic z kim trzeba po cichu... ale widac jaki bank taka rada. Ale
    widac, ze dla czesci mRadnych to jedyna w zyciu okazja zobaczenia swojego
    naswiska na karcie typu Gold, wiec beda walczyc jak lwy ......

    > Poza tym pisałeś o MOJEJ motywacji - no więc przyjmij
    > łaskawie do wiadomości, że świat nie kreci sie wokół darmowych "Goldów"
    > jak
    > to byłeś uprzejmy sugerować. No chyba, że to efekt wspomnianej wyżej
    > projekcji.

    Znow dowiedzialem sie, ze swiat sie nie kreci wogol darmowych Goldow
    (strasznie Cie ukul ten temat... hehehheh), ale ani zdania na temat Twoich
    motywacji... Jednak sie wstydzisz ?

    > Ale masz antyczny słownik :-)

    Moze i antyczny, ale umiem korzystac, w przeciwinstwie do Ciebie...

    > Tyle, że słowo "idea" jako myśl przewodnia
    > BANKU to chyba "troszeczkę" nie pasuje.

    Rozmawialismy o ideach Twojej dzialalnosci w radzie. Znow nie przeczytalas
    dokladnie, albo specjalnie odwracasz kota ogonem.

    Widze,ze chyba chodzilas do zreformowanej szkoly, bo z jezyiem ojczystym to
    raczej masz nie po drodze...

    > Masz problemy z korzystaniem z wyszukiwarek? No ale to już nie mój
    > problem.

    Ty masz z jezykiem ojczystym (a moze nie ojczysty ?), ja mam z
    wyszukiwarkami.... Takie juz to zycie podle...

    > Emotikonów programowo nie zauważasz?

    Wybacz, czasem od dyskurtanta wymagam odrobiny inteligencji i czytania
    miedzy wierszami. Przerpaszam, widze, ze to jednak zbyt wiele.

    > Dla mnie EOT, bo
    > dyskusja robi się nudna.

    Dyskusja robi sie nudna, bo albo powtarzasz te same banaly, albo nie jestes
    w stanie napisac zdania na temat.
    EOT

    MAd Hat
    ter