  • Data: 2002-05-30 17:53:01
    Temat: Re: Oprocentowanie efektywne - Inteligo ;)
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Alez bank dopisuje do Twojego rachunku oprocentowanie nalezne a
    > nastepnie p. Belka kradnie z niego 20% dopisanych odsetek.

    ale od tego co oddal USKowi nie dopisuje juz w przyszlym miesiacu,
    wiec banku to _nie_ kosztuje efektywnie tyle co 9%.
    naprawde!
    policz, sprawdz!

    ja nie dostaje efektywnie 9% (nawet wliczajac w to podatek ktory DOSTAJE zanim
    mi go zabiora), bank nie traci efektywnie 9% rocznie.

    9% jest liczba z ksiezyca.

    a pisze o mBanku bo nalezy pisac o najlepszych ;-).

    pozdrawiam

    romekk