    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oprocentowanie w bankach od 1 marca
    Date: Sun, 15 Jan 2012 23:36:05 +0100

    "Michał 'Amra' Macierzyński" 4f132f5a$...@n...home.net.pl

    > To te, ktore bardzo beda potrzebowaly depo, a nie beda mogly pozyczac na rynku
    miedzybankowym... ;)

    Czyli Getin i Provident? ;)

    Poniżej offtopiczny kot. :)

    http://weruletheinternet.com/2011/02/09/quite-possib
    ly-the-cutest-video-you-will-see-today-kitten-aware-
    of-food-on-table/

    Koty zwykle stoją (biegają itd.) na palcach, ale bywa inaczej...
    Pewnie nauczył się tej postawy od człowieka. ;)
    To tak BTW stóp nieprocentowych. :)

    > Ale nadzorca juz ostro zaczal komunikowac, ze nie chce dopuscic do kolejnej odslony
    wojny depozytowej, na ktorej traca rowniez
    > banki, ktore w niej nie uczestnicza. Efekt byl dosc szybki. BGZOptima 8mke wycofal,
    Meritum tez przystopowalo. Moze sie okazac, ze
    > za chwile banki nie beda

    Meritum przystopował? IMO stale podnosi %% od czasu, gdy tam jestem.

    > juz tak potrzebowal depo, bo i akca kredytowa nie bedzie sie rozwiaja tak jak
    dotychczas. Moim zdaniem wszystko zalezy od
    > Nadzorcy, ktory mocno zmienil swoja polityke wzgledem bankow - nie dziala juz
    regulacjami, ale raczej pubktowo. Zobaczymy co z
    > tego wyjdzie :)

    Ja twierdzę, że banki wówczas podnoszą %%, gdy rośnie
    kurs euro i dolca, a obniżają, gdy te kursy opadają. :)
    Zatem niekoniecznie żyją z ,,kreacji'' pieniądza, lecz
    posiłkują się także spekulacjami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'