  • Data: 2019-07-01 15:50:19
    Temat: Re: Optima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A idzie na odstrzał? Skąd takie info?

    A jakies plotki mi sie obily o uszy ... no moze za duzo powiedziane

    https://obiektywnefinanse.pl/2019/03/bgz-optima-zost
    aje-przynajmniej-do-wakacji-a-pozniej/

    Czyli zarzad ma swietlane perspektywy.

    A swoja droga
    "W moim przekonaniu internetowy wehikuł służący wyłącznie do zbierania
    depozytów nie ma na dłuższą metę racji bytu. Coś z tym trzeba zrobić.
    Albo z tego zrezygnować, albo rozwinąć do platformy oferującej szerszy
    zakres produktów."

    No i ze zbierania depozytow jakby zrezygnowali ... ale depozyty
    zostaly ?

    J.