  • Data: 2019-07-05 18:14:05
    Temat: Re: Optima
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d1f644e$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Imo, to powinien na senatora wystartowac. Ma szanse, a nawet jesli nie - to chyba
    partia ma juz szanse na
    > dotacje. I za 4 lata ...

    W planach mam skasowanie sejmu i zostawienie tylko senatu.

    - senat jest mniej liczny niż sejm
    - senat jest JOWialny właśnie

    Bez likwidacji sejmu mam:

    - likwodacja RPO itp. RPx na rzcz posłów reprezentujących O itd...
    - Poseł Praw Obywatelskich
    - Poseł Praw xxxxx

    > Chciejstwo przez Ciebie przemawia. Zdobedzie 5% to bedzie dobrze.
    > Ale jak nie wejdzie, to glosy stracone i znow PiS na tym zyska.

    MMK mówił, że ma ponad milion rewolucjonistów płacących mu co
    miesiąc dolara amerykańskiego za TV. Płacą, ale nie zagłosują?
    Odwrotnie -- zagłosują, choć nie płacą! (bo głosowanie nie kosztuje)

    > A bez ambitnej kampanii w stylu Kukiza sprzed 4 lat, to i w te 5% watpie.

    MMK jest postacią znaną na świecie -- może liczyć na OGROMNE poparcie
    Polaków i w kraju, i poza granicami Polski. Ponadto IMO jest racjonalistą
    i (w przeciwnieństwie do bezradnych amatorów Kaczyńskich) zaradnym
    zawodowcem, więc może spotkać się z przychylnością międzynarodówki -- UE itp...

    Przypomnę -- BSzydło z makabrycznie groźną miną przystąpiła do bezwzględnej
    kasacji NFZ, ale... Choć nagrodę za ciężką pracę wzięła z nawiązką, ;) NFZu
    nawet nie zadrapała swymi szponami czy kłami... [za co spotkała się z jasnym
    ostrzeżeniem na berezynie?]

    TK -- owszem, przy poparciu trolli PiS zdobył, ale SN itd. -- już nie...
    Z tego jasny wiosek -- PiS bez poparcia trolli niewiele potrafi osiągnąć!

    Akurat teraz UE uskutecznia szatański plan -- MMorawiecki zwietrzył
    podstęp, ale JKaczyński ma się za zwycięzcę!!! Skończyć się może taka
    ślepota tym, czym beztroskie łażenie po spróchniałych dachach...

    > No i znow ciezka decyzja - przylaczyc "narodowcow" czy nie .. zawsze to pare %
    glosow, akurat tyle, ile do progow brakuje ...

    Milion rewolucjonistów to przekroczenie progu przy 66% frekwencji lub słabszej...
    Dopiero więcej niż 2/3 w urnach daje powody do niepokoju.

    30 milionów uprawnionych
    20 milionów w urnach
    1 milion #R, czyli 5% #R

    Wszystko zależy od uczciwości Polaków -- być może głośno krzyczą:
    - żądamy zmian
    - żądamy likwidacji państwa prawników
    - żądamy budowy państwa prawa
    - mniej biurokracji
    - mniej zaglądania urzędników do łóżka podatnika
    (ponoć znawcy twierdzą, że Polacy są mocniej
    zniewoleni przez państwo niż Rosjanie!!!!)
    ale w istocie pragną czegoś innego...

    --