  • Data: 2019-12-13 13:57:15
    Temat: Re: Optima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    aje-przynajmniej-do-wakacji-a-pozniej/

    >Wakacje minęły, jest środek zimy, a Optima dalej działa :)

    Przypomnij sie za kwartal. Hm ... oni publikuja jakies raporty ?

    Bo na razie widze tylko wzmianke w BNP
    https://www.bnpparibas.pl/relacje-inwestorskie/rapor
    ty-gieldowe/raporty-okresowe

    "Spadek wolumenu depozytów pozyskiwanych przez BGŻOptima w wyniku
    optymalizacji polityki cenowej
    do poziomu 4,4 mld zł (-38,1% r/r)."

    Ktos tam jeszcze pieniadze trzyma ?
    Czy tylko "osad", ewentualnie jakies fundusze ... resztki lokat chyba
    nie ?

    J.