  • Data: 2018-06-20 11:24:50
    Temat: Re: Optima coś mnie robi w balona
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 10:25, Piotr Gałka pisze:

    > Tego nie ogarniam. Przecież przelew do Optimy robi się z innego banku a
    > ten chyba nie poinformuje o tym.

    A to fakt. Może pomogło mi konto żony.
    Najpierw muszę wycofać z jednego konta, żeby przelać na drugie.
    A może po prostu, w międzyczasie robiłem jakieś opłaty. I to chyba na
    pewno ten przypadek zachodzi...
    Albowiem, gdybym nie korzystał z konta, to pieniądze umieściłbym na lokacie.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/