  • Data: 2011-11-18 12:26:40
    Temat: Re: Optima wysz?o jak zwykle
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 13:22:57 +0100, TZ napisał(a):

    > Możliwe, że procent jednak będzie tylko ten e-mail potwierdzający się
    > opóźni... Daj koniecznie znać jak było/jest z tymi procentami gdy już
    > będziesz miał token.

    Bardziej mnie martwi kiedy tak naprawdę będą księgować sesje
    przychodzące. Przelew poszedł wczoraj 3 sesją, a automat poinformował
    mnie o otrzymaniu 1 zł o godzinie, która odpowiadała raczej 1 sesji
    dzisiejszej. Wg regulaminu księgowanie jest najpóźniej następnego dnia
    roboczego po wpływie środków do banku. Jeśli to będzie reguła a nie
    wyjątek, to nie wygląda to ładnie.