  • Data: 2011-11-18 12:22:57
    Temat: Re: Optima wysz?o jak zwykle
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Sunwicku!

    W piątek, 18 listopada 2011, o godz. 12:51:04, napisałeś na temat: "Optima
    wysz?o jak zwykle"
    sunwick s...@W...op.pl, news:jkhcc7lbamn49hp2cslhd438pmi6rbcm9e@4ax.com

    > dostalem to samo, czyli moje 2 kola ktore tam poszly beda lezaly w
    > sumie 5 dni bez procentu, milo :)))

    Możliwe, że procent jednak będzie tylko ten e-mail potwierdzający się opóźni...
    Daj koniecznie znać jak było/jest z tymi procentami gdy już będziesz miał token.

    --
    Hej!
    TZ

    - Wątroba była cały dzień śledziona -