  • Data: 2007-04-27 13:25:59
    Temat: Re: Optymalizacja malych finansow - jakie sposoby?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie osobiscie "kart kredytowych dostatek" i nie potzrebuje kolejnej
    > wylacznie
    > wcelu puszczania przelewow - zwlaszcza, ze gdybym wzial ja wylacznie w
    > tym celu,
    > to za rok nie sadze, zebym mi9al inna mozliosc przedluzenia, jak pelna
    > platnosc.

    ale ta karta nie sluzy mi "wyłączenie do robienia przelewów", czesto z niej
    korzystam przy platnosciach bezgotowkowych,
    za wszystko dostaje punkty w programie partnerskim ;-))
    to dodatkowa korzysc

    > Po drodze?
    zdecydowanie nie mam po drodze, inna dzielnica na drugim koncu miasta,
    lekko liczac 25km w dwie strony,
    ile to czasu (korki) i koszt benzyny...na poczcie mialbym taniej

    > Spoko, jak ludzie martwia sie o debet czy kara za nieterminowosc, to ich
    > tramwaj zawsze znajdzi emiejsce do parkowania.
    jasne, jezeli masz do niego blisko, mieszkam na strasznym zadupiu...

    > Zyje sie w roznych bajkach - w niektorych 5 zl to jest godzinowa stawka
    > za prace....

    fakt, jak ktos ma sporo czasu to moze sobie chodzic lub jezdzic tramwajem i
    placic rachunki w kasie...
    dla mnie koszt alternatywny takiego rozwiazania bylby strasznie wysoki