    Date: Sun, 29 Apr 2007 12:04:32 +0200
    From: Ra <...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Optymalizacja malych finansow - jakie sposoby?

    Tresto napisał(a):
    > Czy znacie jakies sposoby na optymalizacje malych finansow?
    >
    > Ja korzystam z:
    > - odroczonego terminu platnosci - np. 14 dni a czasem jest nawet 30
    > - kredyt w karcie (ale trzeba pamietac aby splacic ostatniego dnia miesiaca)
    > - raty 0% (sa takie firmy gdzie naprawde jest 0=0).
    > - czasem nie place w terminie duzej kwoty. Wiem ze beda odsetki ale czasem
    > staram sie o ich anulacje lub obnizenie. W ostatecznosci place odsetki bo
    > kilka/nascie dni to nie jest fortuna.
    >
    > A jakie Wy macie sposoby na "codzienna gimanstyke finansowa"?

    ja też oszczędzam na drobiazgach a potem przychodzi potrzeba kupienia
    czegos do domu (urzadzam mieszkanie)
    i staje przed dylematem czy kupic szafkę rtv w ikei za 200zł czy klose
    za 1800. Podoba mi się ta druga i te wszyskie drobne oszczędnosci szlag
    trafia. Pewnie bedę mogł zbic trochę cenę płacąc gotówką bo mają raty 0%