  • Data: 2005-10-04 07:44:08
    Temat: Re: Orange a zmiana banku PZ
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miesiac temu wyslalem do Idei dyspozycje żeby używali Polecenie Zapłaty
    > z innego banku.
    > Potraktowano to tak jakbym likwidowal rachunek w jednym banku i odwolali
    > mi PZ - na wyciagu platnym do 7 IX nie bylo dopiku malymi literkami że
    > platne poprzez PZ.
    >
    > Dzis odebralem w jednej kopercie rachunek za XI platny do 8 X z
    > dopiskiem że poprzez PZ ale również powtórzenie rachunku sprzed miesiaca
    > z ponagleniem zeby zaplacic do 2 X
    >
    > 2 X to byla niedziela, powinni przyjac i dzis - dzwonie na *22 a tu na
> [...]

    Idea to najmniej elastyczna sieć po względem płatności. W erze wystarczy
    zadzwonić i powiedzieć że "zrobię przelew dzisiaj lub jutro", czy
    "wpłacę do któregoś tam dnia" i włączają od razu.

    Faktem jest też to że w dziale płatności w erze można się dogadać. W
    idei wyznają zasadę "nie płacisz to spadaj" i nie ma mowy o jakiej
    kolwiek możliwości dogadania się. Nie znam plusa więc o nim nie napisze :)

    pozdr.
    michał