  • Data: 2006-05-02 19:18:53
    Temat: Re: Osobny numer konta dla każdego klienta
    Od: Cola15 <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paszczak napisał(a):
    > Niektóre firmy telekomunikacyjne (m.in. OIDP TP S.A.) mają osobne numery
    > kont dla każdego klienta. W ten sposób nie mają problemów z identyfikacją
    > wpłat za abonament. Jakie banki udostępniają taką usługę? Ilu klientów
    > trzeba mieć, żeby bank chciał o takiej usłudze rozmawiać? Z tego co wiem,
    > to są firmy, które mają coś takiego przy 2-3 tys. klientów.
    >
    > P.

    W PKO Bank Polski usługa ta nazywa sie SWRK czyli System Wirtualnych
    Rachunków Kontrahenckich...

    Koszty nie tak wielkie, wdrożenie proste. Nie ma znaczenia ilu masz
    klientów (ile chcesz rachunków przypisać) Wdrażałem dla 50 jak i dla
    2000 kontrahentów. Zasada jest taka: bank pobiera opłatę od ilości
    operacja na te rachunki w miesiącu a nie od ilości klientów (kontrahentów)