  • Data: 2009-09-23 18:20:51
    Temat: Re: Ostatnia 5 fala
    Od: "wind" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h9cqk3$72o$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości
    >
    > Jaki podwójny szczyt?! Do tej formacji to jeszcze brakuje ponad 200p w
    > dół, żeby w ogóle o niej zacząć myśleć.
    > Dombrek

    Niezależnie od tego kto tu jaką formację widzi to ja również uważam, że
    spadki są nieuniknione. Co do wczorajszych ogromnych wzrostów- szukałem
    komentarzy i analiz i jakoś nie przekonuje mnie tłumaczenie próbą dogonienia
    wzrostów zachodu sprzed miesiąca (ING bodajże to opublikowało). Wejście
    zagranicznych inwestorów jest nieco bardziej wiarygodne, ale dlaczego akurat
    teraz? Wobec niezdecydowania rynku bardziej logicznym było go spuścić w dół,
    a później dopiero wejść. No i jeśli wchodzi zagranica to raczej nie tak
    ostentacyjnie na 5%. Ogólnie chciałbym zauważyć, że coś tu śmierdzi i należy
    mieć się na baczności.

    Pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408
    (20090908) __________