  • Data: 2009-09-24 07:51:03
    Temat: Re: Ostatnia 5 fala
    Od: "wind" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu działanie jak żołnierz, który dostał rozkaz: jak ma strzelać 10
    > serii po 100 nabojów, to nie pyta dlaczego i po co, tylko napierdala jak
    > mu przykazano. Nieraz sam oberwie, ale nie podważa rozkazu.
    > Dombrek
    To przychodzi mi w takim razie na myśl, że można darować sobie śledzenie
    giełdy i tylko zrobić jakis program transakcyjny na podstawie wskaźników i
    określenia długotrwałego trendu i wszystko toczy się samo. Co sądzicie? Z
    pewnością dużą zaletą jest oszczędność czasu.

    Jeśli ktoś ma już w tym doświadczenie to mam jeszcze jedno pytanie: czy
    wystarczy operować na danych, które dostajemy po sesji (np. z BOŚ) czy
    trzeba generować sygnały na danych intraday? Niby najważniejsze są kursy
    zamknięcia, ale czy czasem nie jest to już "musztarda po obiedzie"?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408
    (20090908) __________