eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - FM bankRe: Ostrzeżenie - FM bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - FM bank
    Date: Thu, 01 May 2014 13:25:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <ljtars$nrb$1@node2.news.atman.pl>
    References: <535fc1f8$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <53600395$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5360ab3f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <5360d929$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <53614631$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5361ddd3$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@a...home>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-13-61.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1398943420 24427 89.71.13.61 (1 May 2014 11:23:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 May 2014 11:23:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <X...@a...home>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602210
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-01 11:57, W pisze:
    > Zły przykład. Przez analogię kupując rzeczony chleb sprzedawca powinien
    > sprezentować Ci kilkunasto stronnicowy regulamin, etc. a Ty powinieneś
    > machnąć ręką a później pisać 'abojaniewiedziałem' ;-)
    >

    Albo stwierdzić, że kupowanie wiąże się z akceptacją regulaminu. Miałem
    taki przykład w Realu. Skorzystałem z promocji. W gazetce nie było nic o
    regulaminie. Była plansza w sklepie na innym dziale. Jak się
    przejechałem to zacząłem szukać regulaminu - na www nie było. Napisałem
    do Reala - okazało się, iż regulamin promocji jest dostępny w BOK (tak
    twierdzili po fakcie, więc brak możliwości weryfikacji). Na pytanie
    dlaczego pracownik BOK (kasowano mnie w BOK, a nie przy tradycyjnej
    kasie) nie powiedział mi, iż zapłacę inną kwotę niż ta na półce - brak
    odpowiedzi i jedynie stwierdzenie, że to standardowa procedura w Reala.

    Zatem... warto czytać regulamin promocji przed skorzystaniem z niej,
    nawet jeśli jest on niedostępny dla klienta lub dostęp do niego wielce
    utrudniony. Sęk w tym czy etyczne jest takie zachowanie... Ty piszesz o
    kilkunastostronnicowym regulaminie. Umowa dot. konta w Getinie ma 17
    stron MACZKIEM! Do tego stopnia, iż w oddziale jest informacja, iż można
    prosić o wydrukowanie większą czcionką. Sądzę, że wyjdzie spokojnie ze
    30 stron wtedy. W dwóch kopiach, a zatem musisz przeczytać 60 na
    miejscu, by porównać czy są takie same. Wszak i na tym mogą Cię oszukać.
    Dodatkowo podpisujesz dyspozycję założenia lokaty czy tam umowę
    świadczenia usług telefonicznych i spokojnie do tych 80 stron dojdziesz.
    Pytanie teraz... czy istnieje jakaś realna szansa na przeczytanie tego
    "w okienku" przed podpisaniem? I czy faktycznie aż tyle trzeba, czy też
    celowo taką umowę skonstruowali, by nikt jej nie czytał...

    --
    -----------
    Pozdrawiam
    Szymon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1