eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów › Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "seba" <s...@w...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: Wed, 10 Jan 2007 20:52:29 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 27
    Message-ID: <eo3g5v$l1q$1@opal.futuro.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <m...@d...localdomain>
    <s...@r...mnoc.pl>
    <eo2qco$q89$1@bozon2.softax.pl>
    NNTP-Posting-Host: seba.os.amsnet.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1168458751 21562 62.233.178.10 (10 Jan 2007 19:52:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Jan 2007 19:52:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404759
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:eo2qco$q89$1@bozon2.softax.pl...
    > >... Złozyłem reklamację i co ciekawe okazało
    >> się ze te transakcje już zwróciły czyjąś uwagę bo przy drugim znajdowała
    >> się adnotacja "prawdopodobnie duplikat transakcji nr..... - sprawdzić"
    >> Być może nawet bez mojej reklamacji wróciły by na konto.
    >>
    >
    > Niedawno płaciłem kartą około 10k.
    > Kasjerka stwierdziła, że z jakichś tajemnych powodów musi rozbić to na
    > trzy razy.
    > Następnego dnia rano miałem telefon z banku z pytaniem, czy jestem świadom
    > tego że moja karta została dziwnie użyta.
    > Widać z tego że niektóre dziwne transakcje są monitorowane.

    1.Kumpel płacił kartą o 3 w nocy w Budapeszcie w hotelu. Po przeciągnięciu
    karty zadzwonił do niego bank z pytaniem gdzie się teraz znajduje i co robi.

    2. Znajoma ma mały sklepik. Klientka zapłaciła kartą i znajoma zapomniała
    nacisnąć potwierdzenie zgodności podpisu. Po chwili transakcja się
    anulowała. Znajoma zadzwoniła do Polcardu czy innego tam ustrojstwa i jak
    tylko się przedstawiła od razu usłyszała: Pewnie dzwoni Pani w sprawie braku
    potwierdzenia podpisu? Kazali napisać pismo i po paru dniach uznali
    transakcję i przelali pieniądze.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1