-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: piwar <p...@w...too.polbox.com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Ostrzezenie: Lukas - ujawnione bledy konwersji ze starego do nowego
systemu
Date: Fri, 20 Jan 2006 19:50:17 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <dqrbed$kes$1@news.onet.pl>
References: <dqpb3k$8f3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 79-ego-2.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1137783053 20956 62.121.85.79 (20 Jan 2006 18:50:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jan 2006 18:50:53 +0000 (UTC)
X-Sender: YBF9pl+sbOUeelME+SqVwU832B9czFql
In-Reply-To: <dqpb3k$8f3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
X-Accept-Language: pl, en-us, en
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.12) Gecko/20050923
Thunderbird/1.0.7 Mnenhy/0.7.3.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375552
[ ukryj nagłówki ]On 2006-01-20 01:41, witrak() wrote:
> 2) Podczas konwersji skrocono *bez ostrzezenia* tekst
> w polu "tytulem". Sprawa jest skandaliczna, bo do tego bank nie ma prawa
> w zadnym przypadku: W ten sposob ktos moze niechcacy zaplacic nie za to,
> za co zamierza.
> Tej drugiej sprawy jeszcze nie zglosilem - zobaczymy co odpowiedza.
Mi nic nie skrócili. Przed chwilą sprawdziłem, w tytułach zleceń są
wszystkie znaki, które kiedyś wpisałem. Pocięte niestety, bo na przykład
początek numeru klienta jest w pierwszym polu, koniec w drugim. Ale nie
ma to znaczenia. Ilości znaków nie zmniejszyli. A czytelność zależy od
systemu w banku odbierającym.
Niestety nie pamiętam, jak było w starym systemie (bo dawno nie robiłem
nowych zleceń). Ale nowy to ewidentne ułatwienie dla banku, utrudnienie
dla klienta. Pole "tytułem" w zbiorze elixir ma 4x35 znaków. Zamiast
zaprogramować system, by dzielił wpisane 140 znaków na 4x35, zmuszają
klienta do podzielenia go ręcznie.
Skrócona została natomiast "skrócona nazwa odbiorcy". I, co ciekawe, nie
w bazie danych (bo stare nazwy nadal są długie) a w formularzu, który
nie pozwala na więcej niż 10 znaków.
Co do pierwszego błędu, średnio jestem w stanie zweryfikować, bo jakoś
nie przyszło mi do głowy, że za dwa lata nadal będę miał np. umowę z
Aster... ;)
Poza tym pamiętam, żeby - parafrazując - te minusy nie przesłoniły mi
plusów. ;)
Pozdr.
piwar.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.06 08:28 witrak\(\)
- 22.01.06 18:46 Jarek Andrzejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem